به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه و فناوری رسانه، در راستای تکریم و طلب رضایت مخاطبان شبکه های ملی و استانی و همچنین پاسخگویی به مشکلات فنی مخاطبان در دریافت سیگنال های در حال پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه و فناوری رسانه، در راستای تکریم و طلب رضایت مخاطبان شبکه های ملی و استانی و همچنین پاسخگویی به مشکلات فنی مخاطبان در دریافت سیگنال های در حال پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اداره کل نظارت و ارزیابی فنی معاونت توسعه و فناوری رسانه با همکاری اداره کل روابط عمومی سازمان اقدام به راه اندازی سامانه جامع پاسخگویی خدمات پشتیبانی فنی سازمان کرد. این سامانه در واحد مانیتورینگ جامع فنی از واحدهای اداره کل نظارت و ارزیابی فنی سازمان راه اندازی شده است تا با بهره گیری از کارشناسان مجرب از ساعت 8 صبح تا 23 شب در طول تمامی ایام هفته، پاسخگو و پیگیر رفع مشکلات فنی مخاطبان در دریافت سیگنال های در حال پخش سازمان باشد. بنا بر این گزارش، با توجه به تعریف دکمه اعلام مشکلات فنی در دریافت شبکه ها (کلید شماره 3) در سامانه 162، مخاطبان می توانند مشکلات فنی خود را جهت پیگیری و رفع آن با کارشناسان سامانه پاسخگویی واحد مانیتورینگ جامع فنی مطرح کنند.