با اقدام فنی کارشناسان اداره کل فرستنده های رادیویی و تلویزیونی، مشکل دو دستگاه فرستنده پرقدرت دیجیتال در صدا و سیمای استان های یزد و سمنان برطرف شد و پایداری سیگنال شبکه 4k در این مناطق احیا گردید.
با اقدام فنی کارشناسان اداره کل فرستنده های رادیویی و تلویزیونی، مشکل دو دستگاه فرستنده پرقدرت دیجیتال در صدا و سیمای استان های یزد و سمنان برطرف شد و پایداری سیگنال شبکه 4k در این مناطق احیا گردید. این فرستنده های خارجی که وظیفه پخش مسابقات و برنامه های باکیفیت بالا را بر عهده داشتند، دچار نقص فنی در چرخه پخش شده بودند که با اعزام تیم تخصصی از تهران و همکاری همکاران استانی، عیب یابی و تعمیرات لازم پیش از آغاز دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بلژیک به پایان رسید.
با رفع این اشکال، هم اکنون شهروندان در شهرهای یزد، سمنان و گرمسار میتوانند از دریافت سیگنال پایدار و باکیفیت شبکه 4K بهره مند شوند.